vrijdag 18 september 2015

mijn lijfje

deze week werkten wij rond het thema
mijn lichaam.
we maakten een omtrek van onszelf en
kleurde die omtrek in.
we bekeken ook eens ons gezicht en
kregen rode lippen waarmee we mochten zoenen
op een papier.

ons liedje:

Liedje Kriebel kriebel Kris Kuypers


Ik krie - bel op je buik - je, je buik - je is zo

zacht. Ik krie - bel op je buik - je tot je lacht.

Krie - bel krie - bel krie - bel krie - bel krie - bel en ik wacht. Krie - bel krie – bel

krie - bel krie - bel tot je lacht.

1. Ik kriebel op je buikje…
2. Ik kriebel op je rugje…
3. Ik kriebel op je neusje…
4. Ik kriebel op je voeten…
5. Ik kriebel op je haren…
6. Ik kriebel op je benen…

7. Ik kriebel op je armen…

ons versje:

dit zijn mijn wangetjes
en dit is mijn kin
dit is mijn mondje
met tandjes erin
dit zijn mijn ogen,
mijn oren, mijn haar
nu nog mijn neusje
en dan ben ik klaar!

meer foto's