vrijdag 25 november 2016

sprookjes

de wolf en de drie biggetjes en goudlokje en de drie beren komen deze week aan bod.
er was een verteltafel van de drie biggetjes.
we maakten een wolvenpet, en een mooi cadeautje voor onze oma's en opa's.
de verhaaltjes werden uitgebeeld met de figuren.
we maakten ook lekkere berenpap. mmmm lekker!

er kwamen mama's en oma's voorlezen voor ons!
heel hard bedankt we hebben er van genoten!

ook enkele leerlingen van het vijfde leerjaar kwamen een mooi boekje voorlezen. jullie deden het geweldig! ook bedankt!

liedje:
wolfje wolfje
zoek mij maar
zit ik hier of zit ik daar?
je kunt me toch niet vinden
ik laat me niet verslinden
wolfje wolfje ga naar huis
ik maak me kleiner dan een muis.

versje:
hap hap hap
een heerlijke hap
van de berenpap
hop hop hop
en nu is alles op!


meer foto's