donderdag 5 oktober 2017

gaatjes en buizen

gaatjes en buizen vulden de week.
er werd een verrekijker gemaakt, met buizen gestempeld,
gaatjes gemaakt met ponsjes en nog veel meer.
in plasticine maakten we veel gaatjes met allerlei materiaal
we mochten experimenteren met buizen en zochten gaatjes in de klas.
we konden rijgen, kettingen maken met parels, ......
op dinsdag liep er ineens een pony over de speelplaats. de mama en oma van kasper hadden hem meegebracht omdat het woensdag dierendag was. heel leuk want wij hebben hem ook mogen aaien!


liedje

waar is juleke waar is juleke
hier ben ik
hier ben ik
dag mijn lieve juleke
dag mijn lieve juleke
smak smak smak
smak smak smak


versje
Versje:
Een gaatje hier, een gaatje daar.
'k Vind er wel nog een Paar!
Gaatjes zoeken vind ík fiin.
'k Vind ze snel, groot of klein.
Ik steek mijn vinger door het gaatje

vingertje trek sapperlaatje






meer foto's