vrijdag 17 november 2017

Thema De Drie Biggetjes

Ons thema ging nog twee dagen verder.
We zijn echte boze wolven geworden en hebben eens gekeken wat we allemaal omver kunnen blazen en wat niet. Een pluimpje was geen probleem, maar een stenen huisje was al wat moeilijker. Verf konden we goed wegblazen tot aan de biggetjes.
We zijn ook naar de cinema geweest in onze klas (beamer met digitaal verhaal). Wat moesten die biggetjes weglopen voor de boze wolf.
We hebben ook samen zelf een stevige muur gemaakt door met duploblokken te stempelen.
We hebben nog wat geknipt en dan was onze week alweer om.

We nemen afscheid van de drie biggetjes en de boze wolf.
Dag biggetjes
Dag boze wolf

Ons versje:
Met mijn grote oren
kan ik je beter horen
Met mijn grote ogen
kan ik je beter zien
Moest je mijn naam nog niet weten
dan dient mijn grote mond
OM JE OP TE ETEN!

Meer foto's