vrijdag 22 februari 2019

muziek

muziek geluid en af en toe lawaai vulden onze week.
we mochten experimenteren met allerlei muziekinstrumenten. maakten geluid/ muziek met ons lichaam, ...
we moesten goed luisteren welk muziekinstrumenten we hoorden. we zochten ook met onze oren naar een muziekje dat verstopt zat.
we mochten met stift en lijm een bord versieren en maakten daar een schuddoosje van.
we trommelden op trommelmuziek met stokjes en verf op papier en trommelden een mooie tekening.
er was ook een geluiden memorie op de computer dat was wel super moeilijk.
we lazen een boek vol geluid van Hervé Tullet. je kan gaan kijken via de link hieronder.

we hadden ook een jarige. Leon werd 3 jaar

proficiat grote jongen!

  


versje

muziek geluid lawaai

ik trommel zo hard ik kan
ik klop op een blok
ik tik met een stok
ik schud met een bus vol stenen
ik fluit
ik GIL
en alles is weer stil


liedje

de trom link

de vloer is de trom
van je rombombom
en draai je handjes
nog eens om.

je kan variëren met de oren de buik ipv vloer



een boek vol geluid van Hervé Tullet

meer foto's