vrijdag 3 september 2021

Eerste dagen in de knuffelklas

We zijn er weer aan begonnen! Ons nieuwe schooljaar is van start gegaan.




Dit jaar is iedereen een superheld in onze school. 

De juffen en de kleuters mochten daarom op het liedje van K3 de eerste dag een mooi dansje doen. Dit zullenwe dit jaar zeker nog herhalen.

We kregen een nieuw belgeluid. Misschien hoorde je het al wanneer je uw kleine kapoen kwam halen op school?


We begonnen de eerste dagen rustig. we leerden de klas kennen en elkaar. 

De traantjes van het eerste afscheid snel gedaan en klaar om op ontdekking te gaan. 

we mochten al een superheld lijfje kleuren en ons eerste kunstwerk mochten we ook al schilderen.




we leerden 2 liedjes van het onthaal. 


goeiemorgen, goeiemorgen, goeiemorgen allemaal.

in ons klasje, in ons klasje, in ons klasje allemaal

                 &

waar is duimpje, waar is duimpje?

hier ben ik, hier ben ik.

goeiemorgen duimpje, goeiemorgen duimpje.

'k ga weer weg, 'k ga weer weg.

waar is pinkje, waar is pinkje?

hier ben ik, hier ben ik.

goeiemorgen pinkje, goeiemorgen pinkje.

'k ga weer weg, 'k ga weer weg.

waar is handje, waar is handje?

hier ben ik, hier ben ik.

goeiemorgen handje, goeiemorgen handje.

'k ga weer weg, 'k ga weer weg.