vrijdag 1 oktober 2021

Mijn lijfje

 We onderzochten ons lijfje deze week. 





we mochten onze handen en voeten afdrukken, schilderden met onze vingers en zelfs met onze neus.

We maakten een mooi zelfportret.

Er waren waarneming van ons gezichtje, handen, voeten, onze armen en benen.

We deden lichaamshoudingen na die de juf deed. 

Het kringspelletje wat is er veranderd kwam ook aan bod.

Jullie kapoentjes dansten en zongen erop los.


liedjes


hoofd schouders knie en teen

link hier

liedje in het frans link hier


dit zijn mijn wangetjes

en dit is mijn kin

dit is mijn mondje met tandjes erin

dit zijn mijn ogen, mijn oren, mijn haar.

nu nog mijn neusje en dan ben ik klaar.



versje 


timpe tampe trommelen maar

alle vingers door elkaar

zachtjes tikken 1,2 stop!

nu niet slaan


weet jij waar ze trommelen gaan.


(telkens trommelen op ander lichaamsdeel)