vrijdag 7 september 2018

er was eens

er was eens.....

het peuterklasje van juf Cathy met 7 kaboutertjes.
Die waren goed van start gegaan in het nieuwe schooljaar.
ze gingen op ontdekking in de klas. ze maakten een eerste kunstwerk en versierden mooie toverstafjes. ze mochten ook met potloden een boekentas versieren.
Hun knuffeltjes stonden nog paraat om ze te troosten deze eerste dagen.
eens ze begonnen spelen in de klas werden de knuffeltjes veilig opgeborgen in hun schooltas.
op de speelplaats was het voor onze kabouters nog even wennen. maar in de buurt van hun juf ging dat al veel beter.
op naar de volgende avonturen volgende week.

liedje
handjes zwaaien heen en weer
goeiemorgen hier ben ik weer
sta maar recht en draai eens rond
stamp met je voeten op de grond
al goed wakker klap klap klap
welkom in de klas.

waar is duimpje waar is duimpje
hier ben ik hier ben ik
goeiemorgen duimpje goeiemorgen duimpje
'k ga weer weg, 'k ga weer weg.
waar is pinkje waar is pinkje
hier ben ik hier ben ik
goeiemorgen pinkjeje goeiemorgen pinkje
'k ga weer weg, 'k ga weer weg.
waar is handje waar is handje
hier ben ik hier ben ik
goeiemorgen handje goeiemorgen handje
'k ga weer weg, 'k ga weer weg.