vrijdag 21 september 2018

mijn lijf

deze week draaide helemaal rond ons lijfje.
we mochten met onze handen en voeten afdrukken maken. we mochten met onze neus een neus stempelen.
onze mondjes maakten we mooi rood met lippenstift en door een zoentje te geven kreeg ons mannetje een mooie mond.
we maakten in plasticine afdrukken van onze handen en vingers.
we lazen boekjes rond ons lichaam en mochten ook spelletjes doen zoals  onze lichaamsdelen verstoppen voor Jules.
we mochten ook met onze vingers dansen op het liedje "steek je vinger in de lucht"

liedje steek je vinger in de lucht

liedje hoofd schouder knie en teen

versje (met vingers de lichaamsdelen aanwijzen die gezegd worden)
dit zijn mijn wangetjes
en dit is mijn kin
dit is mijn mondje
met tandjes erin
dit zijn mijn ogen
mijn oren
mijn haar
nu nog mijn neusje
en dan ben ik klaar!

meer foto's


leuke link